20061026

Euskalerría: Mar- Bermeo/Terra- Vitoria

Hi havia un basc que un dia va voler exercir el seu dret democràtic de votar i ... mira per on, “els més demòcrates dels demòcrates que es fan i es desfan”, li varen dir que el seu vot no valia pas per res perquè resultava que com que ells, si ells, els “mes demòcrates”, s'havien equivocat i que la llista que ell votar els hi semblava que tenia massa vots i creien que no portaven corbata, on s'ha vist això i que si patatim i que si patatam ...

  • Però – els deia el basc - però si jo vaig posar la papereta que vostès mateixos van imprimir la vaig introduir dins un sobre que vostès proporcionaven, la meva afiliació es correcta, l'urna no la vaig pas portar jo ... que ja hi era ...

  • Res, el seu vot no val i ja està!!, van sentenciar els més demòcrates i es quedaren tan amples.


Total; que tan el basc com jo, des de llavors no hem anat a votar més, ... ja massa demòcrata savi ... voltant pel mon.



1 comentari:

viserta ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.